BU BİR ADANALI İSYANIDIR! SİNEKLE MÜCADELEDE KOBAY OLARAK KULLANIYORUZ! PEKİ AMA NEDEN LABORATUAR DA DEĞİLİZ O ZAMAN!

ÖZEL HABER 23.06.2026 - 07:33, Güncelleme: 23.06.2026 - 07:33
 

BU BİR ADANALI İSYANIDIR! SİNEKLE MÜCADELEDE KOBAY OLARAK KULLANIYORUZ! PEKİ AMA NEDEN LABORATUAR DA DEĞİLİZ O ZAMAN!

Adana olarak sinek ve bilumum haşere ile savaşımız devam ederken, siz değerli okurlarımızdan bu konuda oldukça orjinal mesajlar olmaya devam ediyoruz. AYŞEGÜL AKDAŞ isimli okurumuzun bize yolladığı yorum o kadar dikkat çekici ve kara mizah ile yoğrulmuştu ki sizlerle paylaşmak istedik... Bu konuda tarafımıza ulaşacak bütün okur yorumlarını isteğiniz doğrultusunda isminizle yayınlayacağız...
Sinekle mücadele ettiğimiz bir gecenin ortasında aklıma gelen acaba bir deney aracı olarak mı kullanılıyoruz yoksa bilerek bu çaresizliğe mahkum mu ediliyoruz sorularını sordum kendime. Ve arkadaşlarıma da sormak istedim ;  NEDEN LABORATUVARDA DEĞİL DE ADANA'DAYIZ ? ​Gecenin 03:30'unda balkonda oturmuş şunu düşünüyorum: Biz kesinlikle Adana halkı olarak gizli bir projenin denekleriyiz!  ​Yukarıdakiler resmen bizi test ediyor: * Halkın sabır eşiği ne? * Sineklerle hastalıklar ne hızda yayılır? * İnsanlar bu çaresizliğe ne kadar sürede alışır? ​Yoksa bir başkan oy kaybetme korkusuyla bu sinek sorununu asla çözümsüz bırakmazdı. Demek ki deney yapılıyor, sabrımız ölçülüyor. Burada hem siyasi hem psikolojik alanlar test ediliyor. Bizim sabır ve vazgeçme oranımıza göre geri kalan süreçteki projeler ve seçim çalışmaları belirleniyor. ​Biz bu simülasyonda sineklerin önüne atılmış piyonlarız...  ​Kısacası arkadaşlar; biz büyük bir proje için sivrisineklerin önüne atılmış denekleriz ve maalesef bu deneyi durdurmaya gücümüz yetmiyor. Tarım ilacı değil, antidepresan falan sıksınlar bari! AYŞEGÜL AKDAŞ
Adana olarak sinek ve bilumum haşere ile savaşımız devam ederken, siz değerli okurlarımızdan bu konuda oldukça orjinal mesajlar olmaya devam ediyoruz. AYŞEGÜL AKDAŞ isimli okurumuzun bize yolladığı yorum o kadar dikkat çekici ve kara mizah ile yoğrulmuştu ki sizlerle paylaşmak istedik... Bu konuda tarafımıza ulaşacak bütün okur yorumlarını isteğiniz doğrultusunda isminizle yayınlayacağız...

Sinekle mücadele ettiğimiz bir gecenin ortasında aklıma gelen acaba bir deney aracı olarak mı kullanılıyoruz yoksa bilerek bu çaresizliğe mahkum mu ediliyoruz sorularını sordum kendime. Ve arkadaşlarıma da sormak istedim ; 

NEDEN LABORATUVARDA DEĞİL DE ADANA'DAYIZ ?

​Gecenin 03:30'unda balkonda oturmuş şunu düşünüyorum: Biz kesinlikle Adana halkı olarak gizli bir projenin denekleriyiz! 

​Yukarıdakiler resmen bizi test ediyor:


* Halkın sabır eşiği ne?
* Sineklerle hastalıklar ne hızda yayılır?
* İnsanlar bu çaresizliğe ne kadar sürede alışır?


​Yoksa bir başkan oy kaybetme korkusuyla bu sinek sorununu asla çözümsüz bırakmazdı. Demek ki deney yapılıyor, sabrımız ölçülüyor. Burada hem siyasi hem psikolojik alanlar test ediliyor. Bizim sabır ve vazgeçme oranımıza göre geri kalan süreçteki projeler ve seçim çalışmaları belirleniyor.
​Biz bu simülasyonda sineklerin önüne atılmış piyonlarız... 
​Kısacası arkadaşlar; biz büyük bir proje için sivrisineklerin önüne atılmış denekleriz ve maalesef bu deneyi durdurmaya gücümüz yetmiyor. Tarım ilacı değil, antidepresan falan sıksınlar bari!

AYŞEGÜL AKDAŞ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adanamedyahaber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.